»Da bo mera polna, Štefančičevi bombastični viziji pa zadoščeno, nazadnje, med več sto obdelanimi predstavniki filmskega noirja, obdela še številne sopotnike noirja, med drugim Hitchcocka, klasične vesterne in celo – če se s tem strinjamo ali ne – muzikale, melodrame in romantične komedije tipa Adamovo rebro, Pojmo v dežju in Pismo neznane ženske.«
»Če so tradicionalni film noir noč in sence, sta film soleil svetloba in sonce. (...) Če je noir New York, je soleil Los Angeles. (...) Če je v noirju denar moralni kompas, indic izprijenosti, je v soleilu pohlep nekaj dobrega, nekaj, kar deluje. (...) Če je noir mesto, je soleil podeželje, toda 'slabo' podeželje naperjenih vil, vročice, sumničavosti in prašne prsti, kjer se sanje končajo.«
»Kar so po projekciji v Sarajevu posrečeno krstili kot 'alpski noir'.«
»Tisočstranski špeh Marcela Štefančiča Če umrem, preden se zbudim: klasično obdobje filma noir.«
»Glasba, v kateri je slišati vpliv teh dveh zvrsti, tovrstna glasba pa je še posebej hvaležna za detektivsko zgodbo in pravzaprav daje nadaljevanki pridih filma noir.«
»V preteklih dveh letih vlada Republike Slovenije krepila dialog s sosednjo Hrvaško in ta dialog namerava krepiti tudi v prihodnje.«
»Dvojna prevara je reinterpretacija hitchcockovskega suspenza, labirintni neo-noir, ki na trenutke spominja na razkošne vizualije Wonga Kar-waia.«
»Lik ne sme biti klišejski, ampak mora imeti različne ravni, kar je že Tadej v knjigi dobro nastavil, saj je že knjiga blizu skandinavskemu noirju.«
»V tem trenutku so slike iztrgali iz okvirjev in s tem so bile nepopravljivo poškodovane.«
»Cabaret, ker med gledališkimi prijemi ni hierarhije, in noir, ker vsebino črpa iz najtemnejše luknje zavesti, toliko izpraznjene luknje, da se v njej razliva črnina v najbolj živem spektru.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju